Retur och återbetalningar

Återbetalning och Returer – Cozy AB

Återbetalning

För de flesta artiklar, i den osannolika situationen att din produkt är felaktig, kan du returnera den till oss för återbetalning eller utbyte inom 30 dagar efter mottagandet.

För att vara berättigad till retur måste produkten vara oanvänd, i samma skick som när du mottog den och finnas i originalförpackningen.


Returer

När vi har mottagit och inspekterat din retur skickar vi ett e-postmeddelande för att bekräfta att vi mottagit artikeln.
Vi informerar dig även om din återbetalning godkänns eller avslås.
Om retur godkänns kommer återbetalningen att behandlas och en kredit tillämpas automatiskt på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod inom ett visst antal dagar.


Försenade eller saknade återbetalningar

Om du inte har fått din återbetalning:

  1. Kontrollera först ditt bankkonto igen.

  2. Kontakta ditt kreditkortsföretag – ibland kan det ta några dagar innan återbetalningen syns officiellt.

  3. Kontakta din bank – det finns ofta en intern behandlingstid.

Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss via chatt eller e-post på cozycomfort.kundtjanst@gmail.com.


Byten

Vi ersätter endast produkter som är defekta eller skadade.
Om du behöver byta en produkt mot samma artikel, skicka ett e-postmeddelande via vårt kontaktformulär eller till cozycomfort.kundtjanst@gmail.com.


Returfrakt

Kontakta oss på cozycomfort.kundtjanst@gmail.com för att skapa en retur.
Vi kommer sedan att ge dig tydliga instruktioner om var du ska skicka produkten för retur.